CERITA TERBARU

Saturday 19 November 2011

AKTIVI HUJUNG MINGGU 19/11/2011

assalamualaikum..ada orang tak..?

hai apa khabar korang semua?..harap sihat walafiat bersama orang tersayang disisi..kalau tak ada orang tersayang..korang sayang lah orang lain..nanti boleh jadi yang tersayang..heheheh..
jangan marah gurau je..sebenarnya mad tak ada entry yang menarik yang mad nak kongsikan untuk aktivity hari ini..maklum la mad berkerja..so  mad nak ajak korang la turun kat tempat mad dipekan sedco kota kinabatangan sabah.(promosi dearah nampak!!! hehehe) ada berlangsung pusat permainan ria@ lebih dikenali funfair..(pernah dengar tak?)

funfair ini beroperasi sebelah malam..jam 7-12 malam..macam macam permainan ada kat tempat ni..disamping kita berhibur..kalau nak lepak bersama keluarga.. ni tempat kira sesuai la.. tapi yang best sangat sangat..setiap minggu sabtu dan juga ahad... ada persembahan artis tau..maklum la..tempat mad ni kan pekan sahaja..so susah dan jarang dapat tengok artis buat persembahan..so inilah peluang..siap ambil gambar lagi..antaranya,.yantzen. nadia ali.salma mentor.xpdc...

dan yang paling best..malam ni kira penutupan funfair la..so artis akan datang membuat persembahan ialah STACY AF6.. alah yang popular dengan lagu jahat..kisah dongeng..dan korang nak tahu,,, kat kinabatangan ni..beribu peminat stacy..orang sabah ba..!!
ada yang dah beli tiket 2 minggu lepas lebih awal..kerana takut kehabisan..dan mad pun minat gila jugalah kat stacy ni..terbaik..harap-harap malam ni semua berjalan lancar dan dapat bergambar bersama stacy..
so malam ni gembira sangat-sangat...harap dapat bersalam dengan stacy..kalau tak..menyesal ni seumur hidup..hehehehe...tatap gambar puas-puas dulu..



cute...geramnya..


terbaik..


jom kahwin....stacy..


mad nak pergi bersiap-siap dulu...tak sabar ni..
nanti mad akan kongsikan dengan korang apa yg terjadi malam ni...so tunggu sambungan kedua..hahaha

jumpa disanaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa................................................................


sukenya..............................

No comments:

Post a Comment

SEBARANG KOMEN MAHUPUN KRITIKAN AMAT DIALU-ALUKAN..AGAR DAPAT KITA MEMPERBAIKI DIRI DIPENULISAN AKAN DATANG..

linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
COPYRIGHT 2011@2012 all right reserved by muhammad yamaluddin@diari hatiku