CERITA TERBARU

Friday 20 January 2012

Fakta Ada Apa Dengan Pandangan Lelaki

Apa sebenarnya yg ada pada pandangan mata lelaki..hehe..untuk pengetahuan korang berdasarkan pemikiran otak aku yg kecil mecil nie..ada beberapa jenis pandangan Mata lelaki..yang dapat aku tafsirkan jika aku berjalan-jalan di mana² tempat..hehe..

1. Pandangan Lelaki yang Gatal : bagi aku aku cukup tidak suka dengan lelaki² yang duk usha awek org especially usha awek aku..dengan selambak badaknya lelaki yang gatal-matal nie usha awek aku sedang aku ada jek kat sebelah tu, mentang kentang aku kecik..ish..dalam hati nie macam nak je aku tumbuk mata mamat² yang gatal nie..tapi apakan daya “dalam hati ada taman” hik3..biasanya pandangan lelaki gatal nie kita leh tgk bila mamat yang pandang tu tgk seorang perempuan dari hujung rambut ke hujung kaki macam tak pernah tgk perempuan, lagi² kalo perempuan tu seksi meksi dan yang “barang baek” punya..


2. Pandangan Mata Lelaki Berusia : nie lagi satu pandangan mata yang aku tak suka,,paling tak suka..pandangan mata lelaki yang berusia ataupun dalam bahasa kasarnya mata orang tua yang gatal. situasi ini juga aku pernah alami bila aku lepak ramai mamai dengan geng² dan beberapa org girl..aku dapat lihat yang mata² org tua yang duduk lepak kat situ meliar melihat kwan² perempuan aku..kalo tgk sekali takpe..nie tgk tepat ke “situ” dan gelak² dengan beberapa org kawan mereka..ish² aku sabar je..nak ku tendang dah tua..nanti ckp aku tak hormat org tua plak..huh, dorang tak tak padan dengan usia lah masih gatal gak..ish..agak² aku bila dah tua nanti gatal lagi ke ek?..fikir-fikirkan lah..

3. Pandangan mata Lelaki Sangap : wakaka..nie nie lagilah..kepada girl² yang berada diluar sana hati² lah bila korang berada disituasi ini, ini kerana korang leh jd mangsa mereka yang seterusnya…situasi ini pernah berlaku kepada kwan² ku bila mereka berjalan sorang² di kota metropolitan mereka ditegur oleh lelaki² yang tidak dikenali dan mengeluarkan kata² kesat seperti “besarnya”, “nyum²’, dan sebagainya..jadi perhatian kepada semua perempuan..jgnlah korang berjalan sorang kat kota metropolitan nie..sekarang mereka mengamalkan konsep 1Malaysia tak kira lah korang bangsa pe pun semua akan menjadi mangsa..huhu..

 
kesimpulannya : sapakah yg patut dipersalahkan? lelaki atau perempuan? saya serahkan pada korang untuk menjawab persoalan ini kerna “rambut sama hitam, hati lain-lain” setiap orang ada pendapat yg berbeza. so apa pendapat korang?

~SO KEPADA KAUM WANITA TU..JANGANLAH NAK SALAHKAN SESIAPA JIKA LELAKI GATAL2 GAN KORANG..TENGOK DULU CARA PAKAIAN KORANG YE..?

1 comment:

  1. Bgi aku lah, pmpuan tu yg slah, yg di pkai bju kelawar time bnyk org. Memang cri publisiti lah tu. Mta lelakini kan d program itu tgk "itu" kehkeh... Papa nakal.

    ReplyDelete

SEBARANG KOMEN MAHUPUN KRITIKAN AMAT DIALU-ALUKAN..AGAR DAPAT KITA MEMPERBAIKI DIRI DIPENULISAN AKAN DATANG..

linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
COPYRIGHT 2011@2012 all right reserved by muhammad yamaluddin@diari hatiku